W trakcie jednej ze spraw sądowych Frankowicza przeciwko bankowi, zeznawał sprzedawca kredytów frankowych. Ujawnił jak manipulował klientami i jakie stosował sztuczki psychologiczne aby kredytobiorcy podpisywali umowy.

„Zarówno wynagrodzenie moje, jak i banku było dużo wyższe w przypadku przekonania klienta do kredytu indeksowanego do franka szwajcarskiego. Były stosowane standardowe argumenty sugerujące klientowi, aby wybrał kredyt, że jest to dla niego tańsze, że rata jest niższa niż w złotówkach i był cały arsenał argumentów który miał sugerować, że to rozwiązanie jest lepsze”.

Zobacz także: Przeczytaj zanim skrytykujesz frankowicza.

Masz kredyt frankowy? Prześlij do nas skan umowy. Bezpłatnie sprawdzimy czy masz podstawę do roszczeń. Odzyskaj swoje pieniądze! Email: kontakt@sporybankowe.pl, tel. 502 133 517.

JAK BANKI WCIĄGAŁY KLIENTÓW W PUŁAPKĘ KREDYTOWĄ?

Były już pracownik banku sprzedający kredyty frankowe opisał swoją pracę i mechanizm sprzedaży produktu CHF:

 

Zobacz także: Jak często frankowicze wygrywają spór z bankiem?

IM WIĘKSZE RYZYKO BANKU, TYM WIĘKSZE KOSZTY KLIENTA

Gdy doszło do umocnienia się CHF i kryzysu walutowego bank znalazł się w kłopotach. Ryzyko niespłacania kredytów frankowych powoduje poważne spadki akcji banku na giełdzie.
Wedle relacji byłego już pracownika banku, zarząd banku zdecydował aby podpisywać z klientami aneksy, które rzekomo miały chronić ich przed ryzykiem dalszego umacniania się waluty. Tyle tylko, że wbrew deklaracjom nowe zasady kredytowe zwiększyły saldo zadłużenia kredytobiorców o 1-2 %, generując tym samy kolejne zyski dla banku.

„Oferowaliśmy je strasząc klientów, że jest kryzys i może być jeszcze gorzej. Miały one dawać poczucie bezpieczeństwa, a kosztowały go z góry określoną prowizję. Moją rolą było za wszelką cenę sfinalizowanie aneksu, dlatego podejmowałem wszystkie działania, sztuczki psychologiczne, manipulacje, aby to zrealizować. Klienci nie mieli świadomości co podpisują. Było to tak skonstruowane, że 99 procent doradców nie była w stanie tego zrozumieć, a tym bardziej klient”.

Masz kredyt frankowy? Prześlij do nas skan umowy. Bezpłatnie sprawdzimy czy masz podstawę do roszczeń. Odzyskaj swoje pieniądze! Email: kontakt@sporybankowe.pl, tel. 502 133 517.

Źródło.